Slider
lianemporior-550x365

Ελλάδα: Στο μισό της Ευρώπης η ανάπτυξη του οργανωμένου λιανεμπορίου

Ανάπτυξη που φτάνει στα μισά της ανόδου που καταγράφουν τα ευρωπαϊκά σούπερ μάρκετ διαπιστώνει για τον ελληνικό κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου η Nielsen, με βάση τα πιο πρόσφατα στοιχεία της αγοράς, αυτά που χαρτογραφούν την εβδομάδα που έληξε στις 11 Οκτωβρίου. Σύμφωνα, λοιπόν, με τις συγκεκριμένες μετρήσεις, ο τζίρος των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα είδε άνοδο της τάξης του 4,5% και μάλιστα, με σταθεροποιητικές τάσεις συγκριτικά με την αμέσως προηγούμενη εβδομάδα, όπως φαίνεται στον Πίνακα 1. Αυτό είναι και το νέο υψηλό στο οποίο έφτασε η ελληνική αγορά από τις 7 Ιουνίου.

Σε τροχιά ανόδου βρίσκεται, πάντως, το σύνολο των ευρωπαϊκών αλλά και άλλων αγορών – όπως η Τουρκία και η ΗΠΑ – που προσμετρώνται στο portfolio της Nielsen. Οι κορυφαίες 16 ευρωπαϊκές αγορές έτρεξαν με σχεδόν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης από αυτόν της χώρας μας. Συγκεκριμένα, το οργανωμένο λιανεμπόριο των top 16 κατέγραψε τζίρο αυξημένο κατά 8,8% (Πίνακας 2) και των πέντε πρώτων της Ευρώπης αυξημένο κατά 8,7%. Κοντά στα επίπεδα της ελληνικής αγοράς βρίσκεται η Γαλλία (αύξηση πωλήσεων FMCGs 3,9%), η Ιταλία (4,3%), η Ολλανδία (5,6%) και η Πολωνία (3,4%). Την ίδια ώρα, αξιοσημείωτα ανοδικά κινήθηκαν τα καταστήματα σε Γερμανία (15,4%), Νορβηγία (17,4%) και η Τουρκία (24,8%).

Πηγή: https://www.foodnewsletter.gr/

Περισσότερα νέα