Slider
Untitled design

Γυμναστική στο σπίτι μετά τα “large” γιορτινά γεύματα!

Η γυμναστική στο σπίτι έχει γίνει πιο αναγκαία από ποτέ. Σε μια περίοδο που παραμένεις “κολλημένος μέσα” και η ψυχολογική κούραση είναι εμφανής, το να είσαι δραστήριος και υγιής φαίνεται πολύ δύσκολο. Η γυμναστική στο σπίτι αποτελεί σημαντικό παράγοντα για τη βελτίωση της ψυχολογικής υγείας. Ας δούμε λοιπόν κάποιες συμβουλές για τη γυμναστική στο σπίτι.

  1. Προπονήσου με πρόγραμμα

Ίσως η μεγαλύτερη πρόκληση που έχεις να αντιμετωπίσεις τις ημέρες της καραντίνας είναι η τήρηση προγράμματος γυμναστικής, αφού ο χρόνος είναι άπλετος και μπορείς να το αφήσεις και για…μετά. Ετοίμασε ή βρες ένα πρόγραμμα ασκήσεων με βάση τις ανάγκες σου και προσπάθησε να το ακολουθήσεις όσο το δυνατό πιο πιστά. Άφησε πίσω τις σκέψεις, το άγχος, την εργασία και αφιέρωσε ουσιαστικό χρόνο στον εαυτό σου και στο σώμα σου.

  1. Θέσε στόχους

Ειδικότερα τις ημέρες που βρίσκεσαι στο σπίτι οι στόχοι που θα θέσεις θα σε βοηθήσουν να μετράς την πρόοδο σου, να έχεις κίνητρο και να καταπολεμάς την αναβλητικότητα. Ξεκίνα με απλούς και ρεαλιστικούς στόχους ένα πρόγραμμα προπόνησης στο σπίτι.

Ένας ενδιαφέρον αθλητικός στόχος για τις ημέρες της καραντίνας είναι: Στις επόμενες 2 εβδομάδες να καταφέρω να κάνω 5 λεπτά ασκήσεις σανίδα κάθε πρωί.

  1. Πες όχι σε ότι σου αποσπά την προσοχή

Κατά τη διάρκεια της προπόνησης, προσπάθησε να μείνεις μακριά από κάθε τι που σου αποσπά την προσοχή. Κλείσε κινητό, laptop και τηλεόραση και απομονώσου για να αφοσιωθείς σωματικά και ψυχικά στη προπόνηση.

  1. Προπονήσου online

Στο διαδίκτυο μπορείς να βρεις δεκάδες πηγές με online προγράμματα γυμναστικής τα οποία μπορείς να ακολουθήσεις. Ακολουθούν μερικά από τα πιο διάσημα Youtube channels με προγράμματα γυμναστικής:

Jump rope dudes https://www.youtube.com/channel/UCmYew1VwdbpHnSFG-CQ1A-A

Blogilates https://www.youtube.com/user/blogilates/featured

Yoga with Adriene https://www.youtube.com/user/yogawithadriene/videos

Fitness Blender https://www.youtube.com/user/FitnessBlender/featured

Self Magazine https://www.youtube.com/user/SelfMagazine

Popsugar tv fit https://www.youtube.com/user/popsugartvfit

 

Τα οφέλη της γυμναστικής στο σπίτι

Μόνο μερικά λεπτά προπόνησης λοιπόν την ημέρα θα έχουν ευεργετικά, σωματικά και ψυχολογικά αποτελέσματα. Συγκεκριμένα διαφορετικές μορφές άσκησης στο σπίτι μπορούν να συμβάλλουν:

  • Στη συντήρηση ή ενεργοποίηση του μεταβολισμού
  • Σε καλύτερο ύπνο
  • Στην ενίσχυση της υγείας του εγκεφάλου
  • Στη καλύτερη στάση σώματος
  • Στην αύξηση της ενέργειας στον οργανισμό
  • Στη βελτίωση της ψυχολογίας και της διάθεσης
  • Στην καύση περισσότερων θερμίδων

Προβλήματα που μπορούν να προκύψουν

Oι επιπτώσεις από ασκήσεις που γίνονται με λανθασμένο τρόπο μπορεί να είναι επικίνδυνες. Με την αλματώδη αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων μηχανημάτων γυμναστικής και μικροεξοπλισμού, αρκετά σπίτια μετατρέπονται σε μίνι γυμναστήρια. Η απουσία όμως του ειδικού γυμναστή, τα καθιστά επικίνδυνα.

Ιδιαίτερη προσοχή θέλουν τόσο οι ασκήσεις, όσο και η χρήση μηχανημάτων και οργάνων. Αν, για παράδειγμα, έχει στο σπίτι του κάποιος έναν διάδρομο γυμναστικής, θα πρέπει να είναι προσεκτικός καθώς, το κάθε μηχάνημα έχει διαφορετικές προδιαγραφές.

Ακόμη και μία άσκηση αρκετά διαδεδομένη, όπως τα βαθιά καθίσματα, μπορεί να προκαλέσει ζημιά, να χτυπήσει κάποιο νεύρο και να δημιουργηθούν μια σειρά προβλημάτων. Iδιαίτερα κάποιος που δεν έχει εμπειρία, χρειάζεται οπωσδήποτε καθοδήγηση.

Ολοκληρωμένα προγράμματα γυμναστικής

Παρακάτω μπορείτε να δείτε προγράμματα γυμναστικής για άντρες και γυναίκες, τα οποία αν γίνονται καθημερινά θα δείτε μεγάλη αλλαγή!

Πρόγραμμα γυμναστικής για άντρες https://www.oneman.gr/life/8-askiseis-gia-na-diatiritheis-fit-oso-meneis-spiti/

Πρόγραμμα γυμναστικής για γυναίκες https://www.ediva.gr/aples-askisis-gimnastikis-spiti-pantou/

Περισσότερα νέα