Slider
diatrofi_sti_douleia

Υγιεινή διατροφή στην δουλειά

ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ

Το άγχος και η πίεση χρόνου που βιώνουμε καθημερινά στο χώρο εργασίας, μας κάνει να παραμελούμε πολλές φορές τη σημαντικότητα ενός υγιεινού γεύματος. Καταλαβαίνουμε ότι πολλές φορές οι εργασιακές υποχρεώσεις μας κάνουν να επιλέγουμε γρήγορες και μη υγιεινές τροφές που απλά θα μας μειώσουν την πείνα. Το μεσημεριανό γεύμα πρέπει να το επιλέγετε με τα πιο υγιεινά κριτήρια!

Εμείς από το The Foodies προτείνουμε τις παρακάτω συμβουλές για μια υγιεινή διατροφή!

Συμβουλές για τον ιδανικό προγραμματισμό της καθημερινής υγιεινής σου διατροφής:

  • Μην παραλείπεις ποτέ το πρωινό σου, καθώς, είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Προτίμησε ένα μπολ βρώμης με γάλα αμυγδάλου, σιρόπι αγαύης, ξηρούς καρπούς και φρούτα της αρεσκείας σου.
  • Μεταξύ πρωινού και μεσημεριανού, ένταξε στο διατροφικό σου πρόγραμμα κάποιο μικρό σνακ, όπως μια ρυζογκοφρέτα με ταχίνι, μια χούφτα αμύγδαλα ή καρύδιαή ένα φρέσκο φρούτο.
  • Φρόντισε να έχεις μαζί σου, όσο συχνότερα μπορείς, το δικό σου homemade μεσημεριανό. Προτίμησε γρήγορα, αλλά θρεπτικά γεύματα, όπως ψητά λαχανικά και ψωμί ολικής αλέσεως.
  • Αν δεν έχεις τη δυνατότητασπιτικού φαγητού και καταφεύγεις στην επιλογή του delivery, επίλεξε μαγειρευτά φαγητά, όπως γεμιστά, μπριαμ, σπανακόρυζο ή φασολάδα.
  • Ένταξε ποικιλία φρούτων και λαχανικών στο διαιτολόγιο σου κατά την διάρκεια της ημέρας.
  • Προσπάθησε να μην «φορτώνεσαι» με περιττές τροφές τις βραδινές ώρες.

Πηγή

Περισσότερα νέα