NEA
VegNews.TheBodyShop7

Το “The Body Shop” δεσμεύεται να γίνει 100% vegan μέχρι το 2023!

Το κατάστημα λιανικής του “The Body Shop” θα είναι ολοκληρωτικά vegan μέχρι το 2023. Έχοντας ιδρυθεί το 1976 από τη Βρετανίδα ακτιβίστρια για το περιβάλλον Dame Anita Roddick, το κατάστημα λιανικής συνεργάζεται με τη Vegan Society για να αφαιρέσει όλα τα ζωικά παράγωγα από τα προϊόντα του. Επί του παρόντος, το 60% των προσφορών του “The Body Shop” έχουν ξεκάθαρα τη “vegan” ετικέτα, συμπεριλαμβανομένου του θρυλικού αρώματος White Musk, το οποίο δεν περιέχει εκκρίσεις από τον αδένα ελαφιών που έχουν βρεθεί σε μη vegan τέτοιου τύπου αρώματα.

«Η απόφασή μας να γίνουμε 100% vegan είναι ένα φυσικό επόμενο βήμα για το “The Body Shop”» είπε ο Lionel Thoreau, διευθυντής της παγκόσμιας μάρκας. Χάρη στην ιδρύτριά μας Anita Roddick, ήμασταν η πρώτη εταιρεία ομορφιάς που πολέμησε ενάντια στα πειράματα σε ζώα που γίνονται για τα καλλυντικά και το πρώτο σημαντικό παγκόσμιο brand που χρησιμοποιεί cruelty free ουσίες στα αρώματά του.

Το “The Body Shop” συνεργάζεται για πάνω από 20 χρόνια με την Cruelty Free International υποστηρίζοντας το τέλος των πειραμάτων. Ωστόσο, από το 2006 μέχρι το 2017, το brand ανήκε στη L’Oréal, η οποία έχει μια τεράστια ιστορία στη διεξαγωγή πειραμάτων στα ζώα. Τώρα ανήκει στο ηθικό Βραζιλιάνικο brand Natura & Co και προσπαθεί να ξανασυνδεθεί με τις ακτιβιστικές, vegan ρίζες του, ενώ δεσμεύεται για βιώσιμες πρωτοβουλίες όπως η εγκατάσταση τμημάτων όπου θα μπορεί να γίνει refill και η επέκταση των προγραμμάτων ανακύκλωσης στις αποθήκες.

«Η φιλοδοξία του “The Body Shop” να καταφέρει να λάβει πιστοποίηση 100% Vegan σε όλα τα προϊόντα του αναδεικνύει τη σταθερή του δέσμευση να παραδίδει τα καλύτερα σε αποτελεσματικότητα προϊόντα τα οποία αγαπούν τον πλανήτη» ανέφερε η Chantelle Adkins, διευθύντρια της Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της Vegan Society.

Cruelty free ομορφιά

Ένας από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές του “The Body Shop” είναι η vegetarian μάρκα “LUSH Cosmetics”, η οποία είναι γνωστή για τις πολύχρωμες «βόμβες» για το μπάνιο, τις χαλαρωτικές λοσιόν και τις πρακτικές που έχουν ως στόχο τη βιωσιμότητα. Ενώ η “LUSH” ήταν πάντα cruelty free και ένας ανοιχτός υποστηρικτής παγκοσμίως για τον τερματισμό των πειραμάτων σε ζώα για τα καλλυντικά, εξακολουθεί να χρησιμοποιεί σε ορισμένες από τις συνθέσεις της ζωικά συστατικά όπως το μέλι. Ωστόσο, το 2019, η “LUSH” έκανε ένα μεγάλο βήμα για να γίνει περισσότερο vegan-friendly, αφαιρώντας τα αυγά από τα προϊόντα της, δηλώνοντας πως δεν έχει πειστεί ότι ακόμη και η καλύτερη παραγωγή αυγών είναι απαλλαγμένη από τον πόνο.

Αντί για τα αυγά, η μάρκα χρησιμοποιεί λιναρόσπορο και aquafaba (άλμη από ρεβίθια που χρησιμοποιείται συχνά ως vegan υποκατάστατο αυγού στο μαγείρεμα). Τα τελευταία χρόνια, η LUSH κυκλοφόρησε επίσης με συνέπεια vegan σειρές, συμπεριλαμβανομένης μιας πρόσφατης σειράς 6 προϊόντων περιποίησης μαλλιών, που έχει σχεδιαστεί ειδικά για σγουρά, λιπαρά και άγρια μαύρα μαλλιά.

Δίνοντας τέλος στα πειράματα

Το “The Body Shop” και η “LUSH” είναι δύο μεγάλες εταιρείες που έχουν υποστηρίξει το τέλος των δοκιμών σε ζώα εδώ και δεκαετίες, ενώ άλλες εταιρείες αρχίζουν να παίρνουν μέρος σε αυτό. Καθώς παγκόσμιες εκστρατείες όπως το #BeCrueltyFree της Humane Society International —που στοχεύει να τερματίσει τις δοκιμές σε ζώα έως το 2023— έχουν αποκτήσει ορμή, μάρκες που προηγουμένως δοκιμάστηκαν σε ζώα έχουν παραιτηθεί από αυτήν την πρακτική για να προσελκύσουν πελάτες που αναζητούν cruelty free επιλογές.

Τον περασμένο μήνα, ο γίγαντας της περιποίησης μαλλιών “TRESemmé” έγινε η 24η μάρκα της Unilever που δεσμεύτηκε να τερματίσει τις δοκιμές σε ζώα παγκοσμίως. Η “TRESemmé” συνεργάστηκε με την PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) παίρνοντας μέρος στο πρόγραμμα “Global Beauty Without Bunnies” και θα εμφανίσει το εγκεκριμένο λογότυπο της PETA στη συσκευασία της από τον Ιανουάριο του 2022.

Πηγή

Περισσότερα νέα