Στο The Foodies
μοιραζόμαστε
το πάθος
για υγιεινή
διατροφή,
vegan συνταγές,
μικρά μυστικά
ευεξίας
και πολλά ακόμα
για μια ζωή
γεμάτη γεύση

Slider
ANTI_GIA_KREAS

Αντί για κρέας, τι;

Ποια είναι η καλύτερη λύση σύμφωνα με τους ειδικούς;

Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία όσον αφορά την πρωτεΐνη δεν είναι η περιεκτικότητα της στο κάθε τρόφιμο, αλλά η πρωτεϊνική επάρκεια του τρόφιμου. Η τελευταία καθορίζεται από την ποικιλία των αμινοξέων, των «δομικών υλικών» που σχηματίζουν τις πρωτεΐνες.

Ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται από τους χορτοφάγους, οι οποίοι πρέπει να καλυπτουν το 100%  της ανάγκης τους σε πρωτεΐνη.

Τα υποκατάστατα κρέατος είναι κάποιες φορές πάρα πολύ επεξεργασμένα και περιέχουν πολύ νάτριο και πολλά συντηρητικά. Εμείς σας προτείνουμε τις πιο υγιεινές επιλογές άντλησης πρωτείνης, τονίζοντας και τα πρόσθετα θρεπτικά συστατικά του κάθε τρόφιμου.

Πως μπορούμε να αντικαταστήσουμε 90 γραμμάρια κρέατος με εναλλακτικές τροφές;

Διαβάστε παρακάτω : 

Βιβλιογραφία

Dr. Akhilesh Das Nagar, O PrakashR Kumar, A Mishra, R Gupta, (2009), Artocarpus heterophyllus (Jackfruit): An Overview Department of Pharmacognosy, Faculty of Pharmacy, Babu Banarasi Das National Institute of Technology & Management, India, http://phcogrev.com/

Taylor C. Wallace, Robert Murray, Kathleen M. Zelman, (2016), The Nutritional Value and Health Benefits of Chickpeas and Hummus, USA, https://www.mdpi.com/

Πηγές

https://enallaktikidrasi.com/

https://logodiatrofis.gr/

https://thehealthlab.gr/

https://www.healthview.gr/

https://www.onmed.gr/

https://ygeiamou.gr/

Ποια είναι η καλύτερη λύση σύμφωνα με τους ειδικούς;

Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία όσον αφορά την πρωτεΐνη δεν είναι η περιεκτικότητα της στο κάθε τρόφιμο, αλλά η πρωτεϊνική επάρκεια του τρόφιμου. Η τελευταία καθορίζεται από την ποικιλία των αμινοξέων, των «δομικών υλικών» που σχηματίζουν τις πρωτεΐνες.

Ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται από τους χορτοφάγους, οι οποίοι πρέπει να καλυπτουν το 100%  της ανάγκης τους σε πρωτεΐνη.

Τα υποκατάστατα κρέατος είναι κάποιες φορές πάρα πολύ επεξεργασμένα και περιέχουν πολύ νάτριο και πολλά συντηρητικά. Εμείς σας προτείνουμε τις πιο υγιεινές επιλογές άντλησης πρωτείνης, τονίζοντας και τα πρόσθετα θρεπτικά συστατικά του κάθε τρόφιμου.

Πως μπορούμε να αντικαταστήσουμε 90 γραμμάρια κρέατος με εναλλακτικές τροφές;

Διαβάστε παρακάτω : 

Βιβλιογραφία

Dr. Akhilesh Das Nagar, O PrakashR Kumar, A Mishra, R Gupta, (2009), Artocarpus heterophyllus (Jackfruit): An Overview Department of Pharmacognosy, Faculty of Pharmacy, Babu Banarasi Das National Institute of Technology & Management, India, http://phcogrev.com/

Taylor C. Wallace, Robert Murray, Kathleen M. Zelman, (2016), The Nutritional Value and Health Benefits of Chickpeas and Hummus, USA, https://www.mdpi.com/

Πηγές

https://enallaktikidrasi.com/

https://logodiatrofis.gr/

https://thehealthlab.gr/

https://www.healthview.gr/

https://www.onmed.gr/

https://ygeiamou.gr/